början på nått nytt

J

Början på denna vecka var hemsk. Pappa hade råkat läsa en text som jag skrivit när jag mådde riktigt dåligt för att år sedan (dom vet inget om mina matproblem eller att jag mått dåligt). Och han var tvungen o ha ett "prat" med mig. PANIK,jag bröjade svettas o tårarna bara rann. Min hemlighet var avslöjjad. han var uppriktigt tagen och sa att han blev rädd när han läste textenViste inte vad jag skulle säga-bara satt ostirrade....
   Även om don nu vet att jag mått dåligt så tror jag inte att dom förstår allt eller vet allt. jag ljög som vanligt när det gäller hur jag mår o sa att jag kunde hanskas med problemet o att jag mådde mycket bättre nu! tror han köpte de...bra eller inte vette tusan..

flyttade morgonen efter vårt prat dit jag skall bo i sommar

Men nu är det början på nått nytt. ny stad (underbar som den verkar) nytt jobb o med en peppande träningsfreak till vänn som är med(det gillar vi).
träningsmessigt  har det gått sjukt bra de här veckan. 6 pass har det blivit o nu e jag stel i hela kroppen! underbart!

Maten då?
jo, den har också funkat bra , idag har jag haft hetsätningstendenser och ätit mer än vad jag behöver. ni vet när kroppen bara äter o när det är slut dikret grabbar tag i nått nytt ätbart  bara för att ......skumt. har kommit underfund med att jag får dessa känsor när jag är själv......Men har inte ätit nått dåligt, mer än en massa jordnötsmör då förståss..=/
Va tvungen o spy innan gymmat  i tis men inte för att jag hetsätit eller nåttsånt. magen var helkonstig och när jag kräktes gick de över.....märkligt?!
   ska väga mig på måndag.

summa sumarum så har veckan varit kanon!
har börjat läsa en bok om dåligsjälvkännsla. Ska verkligen jobba på det. Så fort jag tänker negativa tankar om mig själv ska jag säga stopp o tänka om!

go natt alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0