Snurrar i huvudet....

Ja, just nu snurrar tankarna runt i huvudet. så fort att jag egentligen inte hinner tänka dom. Tanken kommer upp för att sedan bara snurra vidare och en ny tar vid. Den hinner aldrig landa..Tusen frågetecken, tusen funderingar. Hur ska man göra med matupplägg , ska jag ens ha nått upplägg. det kanske är fokuset jag måste flytta från maten. Inte förbjuda ,inte planera. Men då tappar jag ju kontrollen.Då finns risken att jag kommer gå upp ännu mer.  ...

vet inte om det är för att det börjar bli sent på kvällen ni får ursäkta om mina inlägg är lite röriga .Men det är precis så jag känner mig just nu. A big mess

Har precis tryckt i mig messa choklad (säkert mins en hel kaka)
orkar inte bry mig helt enkelt.....

Sleep tight ala där ute!

Kommentarer
Postat av: pussel

Hej!

Hur har början på den här veckan gått? Jag hoppas att du har kommit ifrån den senaste hetsen!

2009-05-26 @ 15:41:51
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0