04:23

hemma .....det va ganska kul...men de är jobbigt när man inte får den uppmärksamheten man brukade få...som jag fick när jg var smal vältränad o vacker....nu är jag bara svullen....
Självfallet var jag tvungen att svulle mig nu i natt åxå..
Såhär har dagen matmäässigt sett ut....

Två ägg m grovtbröd
chiabata m mozzrella o tomat(gigantiskt) m cola light o kaffe
flingor tacochips musli m mjölk solrösfrön apelsin flmjölk oboypulver macka..säkert något mer som jag glömt nu...
sushi 8 bitar, Godis, 2 chokladbollar ,i korv, vin cider drink, mer godis apelsin............***

...................
...................
...................
...................
...................
....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0