fredag duggan klar i utgångikväll...

men vill inte...vill inte..vill köpra mig en stor godispåse o bara kolla p tv....orkar inte vill inte ...
Känner mig tjock så där äckligt tjock......fet. känner mig svullen i ansiktet oc hela jag......
Jag mår inte så bra just nu och tanken på att klä upp sig i behöva vara glad o dansa med mina trådsmala vänner..alla tycker de är så vacka och jag känner mig som en missanpassad elefant ibland dom..=( ...vill inte ikväll orkar inte ikväll.....hetsätit två dagar och vill bara fortsätta....varför? jag vill ha hjälp guidning....
vill inte vara mig själv längre vill inte bo i min kropp....orkar inte,vill inte.....

Duggan gick bra iaf....

hoppas ni får en bra helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0