ingen bra tisdagskväll

Jag förstår inte varför, vart denna deppighet/ångest kommer ifrån. Kan inte kalla det ångest kanske men mår inte bra. Det sitter i bröstet i magen. Är ledsen,deppig. Men varför? haft en bra dag, lunchat med klasskamrater haft der chill. men nej åt för mkt förut, lite hetsvarning på det. ätit säkert 5 finnchrisp m pålägg + en mjuk macka 1 apelsin och detta efter middag.
Tänkte vara duktig att äta middag för att suget inte skulle komma o resultatet blev motsatt. och nu mår jag....Inte bra. men tryckte inte i mig sådär snbbt som jag brukr hetsade inte i den bemärkelsen. Åt bara för mkt. men känner inte att jag vill spy.
Lyssnar på Melissa Horn och ett vemod sprider sig i kroppen in i själen. 

Jag vill inte skriv att jag hatar min kropp  för så starak ord, den ilskan känner jag inte idag. Idag är jag ledsen över min kropp, sörjer den. Vill inte leva i den känner fettet på magen under min hand. hathantagen i sidan och ser mitt ansikte i spegeln. jag vill inte mer. vill inte se ut såhär. Men ser ingen utväg. kommer jag alltid se ut så här i fortsättningen - blir ännu lite ledsnare- 

Va gLAD igår men idag är jag ledsen  väldigt ledsen...... 

Ännu inget nytt från SCÄ. Fick ju ett brev där de sa att jg var tvungen att folkbokföra mig i den här staden för att få hjälp. Gjorde det via nätet och hoppas att det blev rätt. Vill att brevet ska dimpa ner på dörrmattan men en tid. En tid - vad som händer efter det återstår att se. det ända jag vet nu är att jag inte vill mer nu...


//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0