skit onsdag

Livet har varit bra framtills idag! Har känts som livet varit okej. Kommit igång o träna, skolan är intressantare harinte orkat bry mig om mat....sen idag...hets... kött , potatissallad, tomt, kladdkakan som var kvar sen helgen, en hel choklad kaka, smörgåsar m extra ost flingor musli juice paprika apelsin mjölk vatten köttfärs......kräks....mkt...men vet att jag inte fått upp så när som en bråkdel av de jag satt i mig....varför?? varför?????? varför??????????????????????

Konstigt att jag inte hört nått från SCÄ .Har fixat de jag var tvungen innan dom kunde ta imot min ansökan.....hm.

NU är jag bara trött...så fruktansvärt trött....har ett helt kompendie som jag skulle ha läst igenom o förberett mig med till imorgon..har inte läst en rad.....fan......får ställa klockan extra tidigt o plöja det imorn.....

Nu faller ögonlocken, magen svider o kinderna känns avdomnade........En onsdag har kommit och passerat .En onsdag jag aldrig kommer få tillbaka igen.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0