klump i magen..

Idag i skolan ringde telefonen- dolt nummer- det var från ätstörningsmotagningen....blev lite kall i kroppen redan när han presentera sig. Det som han senare säger gjorde att en klump formades i magen...
De hade skockat en remiss till mig som jag uppenbarligen inte fått- för den hade kommit hem till min bror.....H******

Jag har gjort allt för att hålla de här hemligt...ville att jag skulle få ta steget att berätta när jag känner att jag är redo....tankar flyger runt  i mitt  huvud...öppnade han brevet, var det han som ringde till kliniken o beratta att brevet kommit fel? har han ringt mamma o pappa? kommer han berätta för dom? varjde gång jag ser pappas nr  blnka på mobilen fryser mitt inre till is- vet han? vad ska han säga?? ångest..vill inte....

O ja jag vet att min bror vet, för kliniken har nämligen sin logga printat i blåa stora mogstäver på deras kuvert-......***

Fick en tid eller rättare sagt 2. men såg i min kalender attt jag inte kan så får försöka byta...

Nu börjar jag vakla, kommer jag klara det här? 
kommer psykologen va lika kall o osympatiskt som skrämmer mig.
Jag vill att han ska nicka, förstå , se på min o säga att du Är sjuk o  nu ska vi göra så si o så och se till att komma till rätta med det här.... 
Men magkännslan säger annat....

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0