kommer på mig själv..

Att leta efter dig.
Dig jag inte vet ens namnet på.
inte vet din ålder eller vart du en gång växte upp
Jag gör som alltid -målar upp en illusion
en illusion om dig om ett oss som inte finns
DU kanske inte ens vet vem jag är
kanske jag misstålkade blicken
....


Började hetsa när jag kom hem men hann inte längre än till två mackor en stor tjock korv o lite flingor.
Kräkas liiiite
sen kom min kombo hem.
tur var vell det annars hade jag fortsatt- garanterat.
Usch vill inte.

nästa vecka är det påsklov o jag ska hem.
Vill känns mig lycklig o glad över att få komma hem - förväntansfull
men känner inget av det.
men det bli nog bra

Måste försöka äta som jag tänkt -ofta o med kolhydrater
har fuskat i några dagar nuför har bara pasta som kolisar hemma o där är jag inte rikgtikt än.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0