upp o ner

Igår mådde jag skit, verkligen skit. Det slutatde i hets (o lite kräkning:() o det gjorde knappats att jag mådde bättre.
Kände mig så tjock.

Imorse pinade jag mig upp o sprang till skolan- viste att jag skulle känna mig lite lättare. det gick tungt o kändes okej- orkade inte hela vägen men va lite motion iaf....

har känts bättre idag fast svävar på moln gör jag inte. tendens till hets även ikväll o kräktes lite.

Är det att jag börjat med kolhydrater till alla mål som gör att jag känner såhär? Är der de som skapar ångesten? Är det därför jag känner mig så tjock? eller är det helt enkelt så att jag gått upp en massa o faktiskt blivit större?

vill så gärna bli frisk men vill även så gärna bli smal....

Matdag

Frukost: fil o macka
efter "träning": äpple
mellis:äpple o kaffe
Lunch: köttgryta m linser (aldeles för mkt)
Mellan: päron ,1tomat o stor kaffe
Middag:kött wook
+ 1 pralin , 1digestivekex, ca 7 cm brödlimpa m smör saft o lite fil...va säkert nått mer..

ska ge mig på ett nytt springförsök imornbitti så bäst jag går o lägger mig..

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0